mandag den 30. april 2012

vandt min første fotokonkurencce

deltog for noget tid siden i min første fotokonkurrence hvor temaet var hverdags øjeblikke man måtte deltage med 3 billeder. jeg deltog med et billede af min veninde og hendes tidliger pony, et forårs billede af en bi og et billede af min lille bror og her til morgen tjekkede jeg min mail og om ikke der var en mail fra dem hvor der stod:
Hej Mathilde,

Tillykke, du har vundet april måneds fotokonkurrence med billedet af din veninde med sin hest. Der kommer et indlæg op på bloggen lidt senere. :-)

Så skal jeg lige vide, hvilken af bøgerne du kunne tænke dig? Don't say cheese! eller 40 tips for better photos :-)

Tak for din deltagelse og det er supergode billeder, du har sendt ind :-)

Med venlig hilsen

Simona Nielsen

Barnets Livsbog og Din livshistorie - En glemt historie kan ikke genfortælles - http://uniquebook.dk 


jeg er super glad og rigtig stolt af mi selv i kan se billedet ved at klikke på linket der er i "mailen" og det billede af  bien kom også med som et billede der kunne have vundet er bare så super glad:)

vinder billedet


billedet der kom med som et billede der også kunne havde vundet




Ingen kommentarer:

Send en kommentar