torsdag den 2. februar 2012

Fotografering og mig

Det hele startede med at jeg gik til ridning, og der ville jeg jo gerne have gode billeder af hestene og sådan og i starten var det bare mere hygge billeder og sådan ingen ting seriøst overhovedet.
d. 1. oktober 2010 valgte jeg at stoppe med ridning det var hårdt til at starte med, og skulle derfor have en anden hobby og da jeg længe havde ønsket mig et nyt kamera købte jeg en spejlrefleks kamera og begyndte at fotografere mere og mere og det blev til lidt mere seriøst og syntes egenlig selv at mine billeder er gode men selvføldig er der altid plads til forbedring og har aldrig følt mig god i skolen eller til andet efter jeg stoppede til ridning men for første gang har jeg fundet en hobby jeg rent faktisk er super glad for og som jeg kan lave når jeg har lyst det er dog et lille minus at kamera udstyr er så dyrt:)
kig da gerne en tur forbi min hjemmeside: http://mathildedanmarkphoto.weebly.com/

2 kommentarer:

  1. Spændende blog! Glæder mig til der kommer mere og flere billeder (:

    - Amf..
    http://amfunder.blogspot.com/

    SvarSlet