torsdag den 9. februar 2012

Østrig 2012

jeg var fra d. 20- 25 januar med min efterskole i østrig og der skulle vi stå på en masse ski så der var ikke så meget tid at tage billeder men der kom lidt billeder i kassen en dag på bjergene men puhha det tog også tid at få overtalt min lære til det:)
men det var da også ligeved at gå galt jeg skulle få en af de skadet til at holde min taske med kamera i og min nye linse og så glemmer ham den selvføldig ved gondolerne og jeg var lige ved at gå i panik da han sagde at læren havde den også han ikke havde men heldigvis fandt jeg den med kamera og linse i og fik skudt en masse billeder dejlig tur og fik også taget nogle portræt billeder af en veninde som i kan se resultatet af på min hjemmeside som der er linket til i det andet indlæg:) flere billeder af bjerge kan ses her: https://picasaweb.google.com/105435873205095909431/Strig2012

Ingen kommentarer:

Send en kommentar